Aku, Dia & Sekolah 2

RM35
9789671590447
In stock
+

Tajuk: Aku, Dia & Sekolah 2

ISBN: 9789671590447
Penerbit: Katana Books
Penulis: Asyraf Jamin, Fadli Fuzi. Lila Vee
Tahun Terbitan: 2019
Muka Surat:268
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.266
Dimensi (cm): 18.8cm x 12.7cm x 2cm



"Tak tahu baca tulis satu hal, ada yang tak pernah tengok traffic light macam mana, jejantas macam mana, apatah lagi kereta api semua tu...Awak bayangkan macam mana kita orang kat dalam ni nak ajar. Budak ni ada yang dari lahir tak pernah keluar dari kawasan pedalaman ini. Dunia dia orang apa yang ada dekat sini jela. Kita orang la kena tunjuk dan fahamkan. -muka surat 9


Jika ada orang bertanya kepadaku, "Apa pengalaman terburuk sepanjang cikgu mengajar di sekolah?" Tanpa teragak-ragak aku menjawab, "Politik guru"

6) Lampirkan bukti pembayaran anda kepada [email protected] untuk tujuan pengesahan

Anda Mencari Produk Yang Lebih Kurang Sama?